slide imageslide imageslide imageslide image

perfectbody.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: hydrolizowane proteiny pszenicy, witaminy, gliceryna, masło Shea, kompleks Sculptuin, który zwiększa elastyczność skóry, napina ją i odżywia. To połączenie naturalnych składników z zaawansowana technologią.

Czego nie wiesz: produkty ujędrniające powinny być nakładane systematycznie, dwa razy dziennie przez okres 3-4 tygodni. Skóra po ich aplikacji staje się gładsza i sprężysta.

Argumenty sprzedażowe: poręczne opakowanie i wygodna forma aplikacji ( pompka). Efekty widoczne już po 14 dniach

Grupa docelowa: kobiety dbające o swój wygląd, kobiety dojrzałe

 

aqua.jpg

Wiek: 30 plus

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: algi, róża jerychońska, kwas hialuronowy witamina E

Czego nie wiesz: kremy działają zgodnie z rytmami biologicznymi skóry.

Argumenty sprzedażowe: lekka formuła, delikatny, świeży zapach, kompleksowa ochrona przed procesami starzenia się. Efekty w postaci komfortu i ukojenia są odczuwalne już po pierwszym zastosowaniu kremów.

Grupa docelowa: kobiety poszukujące kosmetyków intensywnie nawilżających skórę, o ładnym zapachu, lekkich

 

zel.jpg

 

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: wyciąg z drzewa herbacianego, mandarynka

Czego nie wiesz: żel zapewnia świeżość i czystość Twoim dłoniom w każdej sytuacji. Jest idealny w podróży, na wakacjach jak i podczas sytuacji codziennych, kiedy nie mamy dostępu do wody a chcielibyśmy oczyścić dłonie. Pozostawia na skórze przyjemny zapach, zabija do 98% bakterii.

Argumenty sprzedażowe: wielofunkcyjność, atrakcyjna cena, duża wydajność, ładny zapach, niewiele produktów o podobnym działaniu na rynku.

Grupa docelowa: każda klientka Oriflame

 

bioclinic.jpg

Wiek: cera dojrzała

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: naturalne aminokwasy, kwas salicylowy, wąkrota azjatycka, alantoina, olej z drzewa Tamanu

Czego nie wiesz: olej z drzewa Tamanu ma silniejsze właściwości antybakteryjne niż niektóre leki sterydowe. Sprzyja gojeniu wyprysków, zapobiega tworzeniu zaskórników, łagodzi stany zapalne, redukuje blizny potrądzikowe

Argumenty sprzedażowe: linie Bioclinic tworzone są przy współpracy z lekarzami. Krem wielofunkcyjny. Ma działanie przeciwzapalne, wygładza blizny, rozjaśnia przebarwienia pozapalne, koi i nawilża skórę

Grupa docelowa: klientki mające problem z trądzikiem w wieku dojrzałym

 

amazonia.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: ekstrakt z kwiatów passiflory, gliceryna, naturalne aminokwasy

Czego nie wiesz: w skład kolekcji Amazonia wchodzą dwa zapachy zaprojektowane przez znanych kreatorów zapachów: Jeana Jacquesa oraz Alexisa Dadiera.

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, interesujący zapach. Kolekcja zapewnia pełna pielęgnację skóry latem: ciało, twarz, zapach. Znajdziesz w niej również modne i przydatne latem akcesoria jak pareo czy okulary.  Linia Amazonia jest limitowana.

Grupa docelowa: każda klientka Oriflame


hairx.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj włosów: każdy rodzaj

Składniki aktywne: kompleksy nabłyszczające włosy, naturalne aminokwasy

Czego nie wiesz: szampon zawiera innowacyjny system Pro Shine  nadający połysk włosom

Argumenty sprzedażowe: niewiele produktów na rynku, duża wydajność, natychmiastowe efekty

Grupa docelowa: każda klientka Oriflame

 

mh.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: mleko, miód, gliceryna

Czego nie wiesz: składniki aktywne pochodzą z upraw organicznych

Argumenty sprzedażowe: luksusowa linia do pielęgnacji ciała.

Grupa docelowa: kobiety wybierające kosmetyki luksusowe

 

lakierr.jpg

Składniki aktywne: mika, filtry anty UV SPF 7

Czego nie wiesz: lakiery mocno pigmentowane, wystarczy jedna warstwa aby osiągnąć zamierzony efekt.  Letnia kolekcja autorstwa Jonasa Wramella, wizażysty gwiazd.

Argumenty sprzedażowe: niewiele lakierów na rynku zawiera filtry any UV, odważna, modna kolorystyka

Grupa docelowa: trendseterki oraz kobiety wybierające modne dodatki

 

diamond.jpg

Wiek: 40 plus

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: ekstrakt z białej trufli, mirtu, kompleks proteinowy, kwiat kocanki, ekstrakt z zielonego groszku.

Czego nie wiesz: krem zawiera 2 patenty: działanie komórkowe – sprzyja regeneracji komórek i opóźnia procesy starzenia skóry oraz diamond elixir – prawdziwy puder z diamentów dodający skórze blasku

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena tylko w kat 8 ponad 45% taniej. Wielofunkcyjność: krem działa przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia przebarwienia, nawilża i regeneruje skórę.

Grupa docelowa: kobiety poszukujące w kosmetykach innowacji i nowych technologii.


edt.jpg

 

Nuta głowy: bergamotka, cytryna, orzech

Nuta serca: szałwia, geranium, liście fiołka

Baza: drzewo sandałowe, cedr

Adresat: mężczyzna opiekuńczy, męski, ceniący klasyczne piękno

 

źródło : www.oriflame.pl