slide imageslide imageslide image

23763.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: witamina E, mika

Czego nie wiesz: perełki w kolorze brzoskwiniowym dodają skórze blasku, odświeżają i odmładzają. Są idealne do jasnej karnacji.

Argumenty sprzedażowe: niewielka konkurencja na rynku, bardzo duża wydajność, produkt luksusowy

Grupa docelowa: klientki stosujące kosmetyki selektywne, ceniące luksus i piękne opakowania

 

24160.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: witamina E, mika

Czego nie wiesz: perełki w kolorze terakoty dodają skórze słonecznej opalenizny. Umiejętnie nałożone modelują twarz, wysmuklając policzki, eliminując drugi podbródek lub duży nos.

Argumenty sprzedażowe: niewielka konkurencja na rynku, bardzo duża wydajność, produkt luksusowy

Grupa docelowa: klientki stosujące kosmetyki selektywne, ceniące luksus i piękne opakowania

 

22817.jpg

 

Wiek: 35 plus

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: ekstrakt z czarnego irysa, kwas hialuronowy, puder z meteorytów, ekstrakt z groszku zielonego

Czego nie wiesz: serum nakładaj pod krem dzienny lub/i nocny – jako intensywną kurację codziennie przez okres 2-3 tygodni lub jako standardową pielęgnację po 35 roku życia 2-3 razy w tygodniu.

Argumenty sprzedażowe: wygodna forma aplikacji, skoncentrowana formuła, rezultaty widoczne już po 2 tygodniach stosowania, niewielka konkurencja na rynku

Grupa docelowa: kobiety poszukujące innowacyjnych rozwiązań w kosmetykach, oczekujące błyskawicznych efektów

 

21591.jpg

Wiek: 30 plus

Rodzaj skóry: cera tłusta, mieszana

Składniki aktywne: E-Renew – aktywny kompleks pochodzenia roślinnego i biotechnologicznego przyspiesza naturalny proces odnowy komórkowej skóry, kompleks trójpeptydowy™ opatentowany przez Oriflame – technologia ta zwiększa wytwarzanie kolagenu ( w jego skład wchodzą ekstrakt z żyta, pszenicy i ryżu) oraz kwas hialuronowy

Czego nie wiesz: serum może być nakładane pod krem dzienny lub zamiast kremu dziennego. Jest idealnym produktem na specjalne okazje (np. ślub), gdyż utrzymuje skórę idealnie matową przez 6-8 h

Argumenty sprzedażowe: niewielka konkurencja na rynku, duża wydajność, wygodne opakowanie z pompką.

Grupa docelowa: kobiety z cerą skłonna do błyszczenia, poszukujące kosmetyków matujących i przeciwzmarszczkowych jednocześnie

 

10763.jpg

Wiek: 40 plus

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: olej sojowy, ze słodkich migdałów, z pestek moreli, z czarnej porzeczki z awokado, z nasion Limnanthes Alba – chroni przed transepidermalną ucieczką wody (TEWL). Bardzo silnie nawilża, dzięki czemu zmarszczki i inne objawy starzenia ulegają zmniejszeniu. Reguluje pracę gruczołów łojowych, posiada właściwości antybakteryjne

Czego nie wiesz: olejek poprawia kondycję skóry, działa silnie przeciwzmarszczkowo i odżywczo. Kapsułki nakładaj wieczorem pod krem nocny z tej samej kolekcji. Jedna kapsułka wystarcza na całą twarz.

Argumenty sprzedażowe: bogaty skład, natychmiastowe rezultaty w postaci wygładzenia zmarszczek powierzchniowych oraz intensywnego odżywienia skóry

Grupa docelowa: kobiety dojrzałe, w okresie menopauzy, poszukujące skutecznych produktów o działaniu odmładzającym

 

13850.jpg

Nuta głowy: kwiat brzoskwini, frezja, czarna róża

Nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy

Baza: drzewo sandałowe, orchidea, ambra

Adresatka: zmysłowa kusicielka. Kobieta pewna siebie, lubiąca uwodzić i kokietować.

 

22910.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: Iluma Flair Complex to kompleks lusterek odbijających światło dzięki czemu skóra wygląda pięknie w każdym świetle, filtry anty UV SPF 15

Czego nie wiesz: podkłady są bardzo lekkie, niewidoczne na twarzy.

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, duża wydajność, brak konkurencji na rynku

Grupa docelowa: kobiety oczekujące od kosmetyków kolorowych najwyższej jakości oraz innowacyjnych formuł.

 

21241.jpg

Wiek: w każdym wieku

Składniki aktywne: wosk pszczeli i roślinna lecytyna

Czego nie wiesz: zestaw zawiera dwa odcienie: dla brunetek i dla blondynek oraz wosk do wygładzania i nabłyszczania brwi. W komplecie jest zestaw pędzelków do aplikacji.

Argumenty sprzedażowe: zestaw do brwi może zastąpić cienie do powiek, niezwykle wydajny w zastosowaniu.

Grupa docelowa: każda klientka Oriflame

 

21461.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: proteiny jedwabiu, ekstrakt z orchidei, witamina E, gliceryna

Czego nie wiesz: balsam bardzo szybko się wchłania, mocno nawilża i wygładza skórę

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, bogaty skład

Grupa docelowa: każda klientka Oriflame


23753.jpg

 

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: kompleks multiwitaminowy

Czego nie wiesz: mleczko służy do demakijażu oraz oczyszczania całej twarzy

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, delikatna formuła oczyszczająca, uniwersalność – produkt dla całej rodziny

Grupa docelowa: osoby poszukujące kosmetyków wielozadaniowych w atrakcyjnych cenach

 

źródło : www.oriflame.pl