slide imageslide imageslide imageslide image

milkandhoney.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: mleko, miód, gliceryna, witaminy

Czego nie wiesz: składniki aktywne pochodzą z upraw organicznych. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych kolekcji do ciała z katalogu Oriflame dzięki błyskawicznemu działaniu oraz niezwykle eelganckiej nucie zapachowej. Idealna na prezent.

Argumenty sprzedażowe: luksusowa linia pielęgnacyjna z wyciągami organicznymi, szybko się wchłania, wygładza i zmiękcza skórę.

Grupa docelowa: osoby ceniące kosmetyki luksusowe o pięknym zapachu, oczekujący natychmiastowych rezultatów

 

kuracjaust.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: masło Shea, gliceryna, witaminy

Czego nie wiesz: kuracja może być stosowana samodzielnie lub jako baza pod pomadkę. Uczucie ukojenia skóry jest odczuwalne już po pierwszym zastosowaniu.

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, wygodna forma aplikacji, ochrona przed pierzchnięciem i pękaniem ust

Grupa docelowa: kobiety ceniące naturalny wygląd

 

bioclinic.jpg

 

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj cery

Składniki aktywne: retinol, oligopeptydy, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, ekstrakt z groszku, witamina E

Czego nie wiesz: krem zawiera niskocząsteczkowy kwas hialuronowy wykorzystywany w medycynie estetycznej.  Krem może być stosowany jako kuracja dla osób 25-35 lat lub jako produkt do codziennej pielęgnacji dla Pań po 40 roku życia.

Argumenty sprzedażowe: nowoczesna linia produktów (dermokosmetyków) o działaniu przeciwzmarszczkowym tworzona przy udziale lekarzy Wyjątkowe opakowanie chroniące cenna zawartość przed dostępem powietrza

Grupa docelowa: kobiety bardzo dbające o swój wygląd, poszukujące w kosmetykach nowych technologii oraz alternatywy dla zabiegów medycyny estetycznej

 

gg.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj cery

Składniki aktywne: ekstrakt z białej trufli, mika, wosk pszczeli, SPF 8

Czego nie wiesz: podkład jest niewidoczny na twarzy, idealnie kryje wszelkie jej niedoskonałości oraz intensywnie pielęgnuje i nawilża skórę.

Argumenty sprzedażowe: najbardziej luksusowy produkt w kategorii produktów do makijażu. Jego cena w porównaniu do produktów marek selektywnych jest niezwykle atrakcyjna a efekty dokładnie takie same jak najlepszych podkładów na rynku.

Grupa docelowa: kobiety ceniące luksusowe produkty do makijażu, sięgające po kosmetyki selektywne, traktujące makijaż jako przyjemność a nie obowiązek

 

activelle.jpg

Wiek: w każdym wieku

Składniki aktywne: sole glinu, kwarc ( kryształ górski), alantoina

Czego nie wiesz: formuła bezalkoholowe, nie pozostawia śladów na ubraniu, składniki aktywne dodatkowo pielęgnują skórę. Niezwykle skuteczny w działaniu.

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, reklamowany przez gwiazdy tenisa. Produkty z linii Activelle mają bardzo subtelny zapach.

Grupa docelowa: kobiety aktywne, ceniące czas i wygodę.

 

discover.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj skóry

Składniki aktywne: gliceryna, witamina E

Czego nie wiesz: kolekcja Discover zawiera w sobie aromatyczne olejki oraz afrodyzjaki

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena. Wyjątkowy zapach, każdej kolekcji sprawia że kąpiel staje się prawdziwym luksusem

Grupa docelowa: każdy Klient Oriflame

 

optimals.jpg

Wiek: w każdym wieku

Rodzaj skóry: każdy rodzaj cery

Składniki aktywne: olejek ryżowy, masło shea, algi, mika – cząsteczki odbijające światło, witamina C i E, krzemionka, kwas mlekowy, olej roślinny, filtry SPF 15

Czego nie wiesz: oferta limitowana

Argumenty sprzedażowe: atrakcyjna cena, bardzo aktywny, rewitalizujący skórę skład. Linia zawiera pigmenty świetlne redukujące zmarszczki i niedoskonałości skóry. Idealna kuracja na wiosnę dla palaczy, osób z cerą unaczynioną i wrażliwą.

Grupa docelowa: kobiety, chcące dodać swojej skórze blasku i witalności, palaczki, osoby z cera unaczynioną

 

tusz.jpg

Wiek: w każdym wieku

Składniki aktywne: woski roślinne, witamina E

Czego nie wiesz: niepozorna nakrętka ukrywa pomysłowy system szczoteczek, dzięki któremu uzyskasz taki efekt, jaki Ci odpowiada. Szczoteczka z czarną nakrętką wydłuża rzęsy, szczoteczka ze srebrną nakrętką ekstremalnie je pogrubia

Argumenty sprzedażowe: dwa tusze w jednym

Grupa docelowa: kobiety poszukujące wielofunkcyjnych tuszy do rzęs dających spektakularne efekty

 

feetup.jpg

Wiek: w każdym wieku

Składniki aktywne:

Czego nie wiesz: spray odświeża stopy. Zawiera substancje dezodorujące, nawilżające i zmiękczające. Oferta limitowana.

Argumenty sprzedażowe: kompleksowa pielęgnacja stóp latem

Grupa docelowa: wszyscy Klienci Oriflame


amber.jpg

 

Nuta głowy: czarna porzeczka, mandarynka, lukrecja

Nuta serca: heliotrop, peonia, migdały

Baza: sandałowiec, ambra, piżmo

Adresatka: kobieta wrażliwa, ciepła, emanująca wewnętrznym blaskiem

 

źródło : www.oriflame.pl