slide imageslide imageslide imageslide image

Anna Mucha nową polską ambasadorką Oriflame!

Podczas konferencji prasowej marka Oriflame ogłosiła, że jej nową ambasadorką w Polsce została aktorka Anna Mucha. Jest to pierwsza na tak dużą skalę współpraca marki z polską Gwiazdą. Anna Mucha będzie promować nie tylko produkty Oriflame, ale również filozofię marki, stawiającej na niezależność finansową i spełnianie marzeń.

 

Decyzja o rozpoczęciu współpracy z polską Gwiazdą wpisuje się w obecną strategię marki, w której główną rolę odgrywa bezpośrednia relacja z klientami, oparta na zrozumieniu ich potrzeb i marzeń, a wyrażona w obietnicy marki „Twoje Marzenia – Naszą Inspiracją™”. Powołanie pierwszej polskiej ambasadorki jest także uzasadnione ze względu na ciągle rosnące znaczenie polskiego rynku dla całej marki. Polskie konsultantki oraz klientki od ponad 20 lat doceniają Oriflame i pomagają budować pozycję firmy na świecie.

Przy wyborze odpowiedniej kandydatki kluczowe były badania marketingowe, jakie firma Oriflame przeprowadziła przed podjęciem współpracy. Energia, kobiecość, żywiołowość, naturalna uroda, niezależność – takimi cechami najczęściej opisywali Aktorkę uczestnicy badania. Anna Mucha jest doskonałym odzwierciedleniem kobiety Oriflame – kobiety świadomej siebie, niezależnej, dążącej do osiągnięcia postawionych celów.

– Długo szukaliśmy kobiety, która uosabiałaby wartości Oriflame. Badania, które przeprowadziliśmy, nie pozostawiły wątpliwości, że najlepszą kandydatką na ambasadorkę naszej marki będzie Anna Mucha – piękna, kobieca, pełna energii, otwarta i ambitna. Ania jest inspiracją dla wielu kobiet w Polsce, a my wspólnie z nią chcemy inspirować kobiety do działania i realizowania swoich marzeń – tłumaczy Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.

Współpraca z Aktorką nie będzie sprowadzać się tylko do promowania przez nią produktów marki Oriflame, ale również będzie dotyczyć możliwości biznesu i szansy spełniania swoich życiowych marzeń, zgodnie z obietnicą marki „Twoje Marzenia – Naszą Inspiracją”. Anna Mucha jest znana ze swojego zaangażowania w działalność charytatywną, dlatego w planach współpracy są również działania związane z Fundacją Oriflame. Wizerunek Aktorki będzie wykorzystany w materiałach promocyjnych Oriflame, tj. katalogach,  biuletynach, newsletterach oraz na stronie internetowej www.oriflame.pl. W ramach kontraktu z Gwiazdą przewidywana jest kampania medialna.

– Bardzo się cieszę na współpracę z marką Oriflame. Cenię Oriflame nie tylko za dobrej jakości produkty, których używam już od kilku lat, ale także ze względu na szansę, jaką firma daje milionom kobiet na świecie w realizowaniu się zawodowo i spełnianiu swoich marzeń i aspiracji. Możliwość dążenia do niezależności i styl pracy, polegający w dużej mierze na spotkaniach z ludźmi i rozmowach o wspólnych pasjach, odpowiadają mi najbardziej. Jestem zwolenniczką brania odpowiedzialności za swój los we własne ręce, a bycie Power Woman – jak brzmi nazwa nowego zapachu Oriflame, który będę miała przyjemność promować – oznacza dla mnie przede wszystkim odwagę w realizowaniu siebie, odwagę mówienia tego, co się myśli, wyrażania swoich emocji i życia w zgodzie z własną naturą – mówi Anna Mucha.

Pierwszymi produktami promowanymi przez Gwiazdę będą nowy kobiecy zapach Oriflame – Power Woman oraz tusz do kresek w żelu, dostępne w sprzedaży od 10 czerwca wraz z 9 katalogiem Oriflame. W kolejnych kampaniach aktorka będzie promowała kosmetyki do makijażu: błyszczyk, krem BB oraz tusz do rzęs.

źródło : www.oriflame.pl